Pogled kroz prozor

  • Home
  • Pogled kroz prozor

Digitalni časopis Pogled kroz prozor (ISSN 1848-2171) osmišljen je za razmjenu iskustava među učiteljima, nastavnicima, profesorima i svim obrazovnim stručnjacima. Objavljuje se jednom mjesečno, krajem mjeseca. Prvi broj objavljen je u listopadu 2008.

Svaki broj sadrži petnaestak članaka o metodama poučavanja i učenju, ideje za primjenu digitalne tehnologije, primjere iz školskih, nacionalnih i međunarodnih projekata kao i diseminaciju Erasmus+ projektnih aktivnosti te ostale treme relevantne za formalno, neformalno i informalno obrazovanje. Svake godine Pogled kroz prozor pročita više od 200 000 čitatelja, a do kolovoza 2023. objavljeno je 2462 članaka.

Časopis je besplatan i neprofitan. Svi sadržaji dostupni su za daljnje korištenje pod Creative Commons licencom: Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada 3.0 Hrvatska (CC BY-NC-ND 3.0)

Pročitajte upute za autore i pošaljite svoj članak.

Podijelite i vi svoje dobre priče iz obrazovanja! 

Uredništvo: Gordana Sokol, Gordana Lohajner, Darko Rakić, Arjana Blažić, Lidija Kralj, Darija Dasović, Helena Valečić, Sanja Janeš, Vesna Majdandžić, Manuela Kujundžić, Maja Hainc, Dunja Mijović, Valentina Blašković, Kristina Slišurić, Nikolina Marinić.
Izvršna urednica: Gordana Lohajner, dipl. inf.

Kontakt: urednistvo@ucitelji.hr

Nakladnik: Udruga “Suradnici u učenju”
OIB: 65364294172
Predsjednik udruge: Darko Rakić.
Adresa nakladnika: 44 000 Sisak, Ferde Livadića 10

RSS Pogled kroz prozor
  • Uz Pogled u 2025. 31. prosinca 2024.
    Broj 170, prosinac 2024.ISSN 1848-2171 Započnimo 2025. godinu s novogodišnjim odlukom!  Od sada za predaju članaka koristimo tri obrazaca kako bismo osigurali strukturirano prikupljanje sadržaja, ali i olakšali suradnju sa svim autorima članaka: Za općenite članke, kojeg ste do sada … Nastavi čitati →
  • Budi internet genijalac 31. prosinca 2024.
      Jasenka Tisucki Budi internet genijalac 2023 – 2026 Sažetak Danas nam je teško zamisliti život bez pomoći interneta. Koristimo se njime svakodnevno u različite svrhe. „Dalekosežne su posljedice njegove primjene u svim granama ljudskoga djelovanja. Tako je internet u ekonomiji … Nastavi čitati →
  • Večer engleskog jezika 31. prosinca 2024.
    Amela Ojdanić Sažetak U osnovnoj školi Turnić u Rijeci održana je po prvi put Večer engleskog jezika, a natjecatelji su bili učenici 2. razreda i njihovi roditelji. Učenici i roditelji su se natjecali u poznavanju engleskog jezika igrajući edukativne digitalne … Nastavi čitati →
  • Kreativnost, empatija i tehnologija 31. prosinca 2024.
    Europski tjedan kodiranja u OŠ „Antun i Stjepan Radić“ Gunja Anita Tufekčić Sažetak Europski tjedan kodiranja, inicijativa koja promiče razvoj digitalnih vještina i inovativnog razmišljanja među mladima, ove godine održan je od 14. do 27. listopada 2024. godine. U Osnovnoj … Nastavi čitati →
  • Bremenski gradski svirači Braće Grimm 31. prosinca 2024.
    Bogdanka Conjar Sažetak U ovom članku prikazat će se metodički model interpretacije priče Bremenski gradski svirači Braće Grimm u 1. razredu osnovne škole. Interpretacija je osmišljena i realizirana uz prezentaciju s interaktivnim slikama napravljenu u alatu Genially. Cilj je bio … Nastavi čitati →
  • Digitalne tehnologije i nove generacije 31. prosinca 2024.
    Dijana Ledić Begonja Sažetak Kao važan čimbenik socijalizacije, digitalne tehnologije su suvremenom društvu omogućile bolju kvalitetu življenja, stoga su se etablirale u skladu s društvenim i individualnim potrebama postindustrijskog društva. U procesima učenja i poučavanja one su pokazatelj brojnih mogućnosti … Nastavi čitati →
  • Formativno praćenje pri TZK-i 31. prosinca 2024.
    Duška Suzić Sažetak U ovom radu opisan je primjer nastavnog modula za učenje odbojke prema principu metode formativnog praćenja. Riječ je o pedagoškom pristupu u kojem učitelj kontinuirano prati napredak i razvoj učenika tijekom nastavnog procesa, s ciljem poboljšanja učenikova … Nastavi čitati →
  • Borba protiv ovisnosti u školi 31. prosinca 2024.
    Gordana Popović Sažetak U studenome je u 3.a razredu Tehničke škole i prirodoslovne gimnazije Ruđera Boškovića iz Osijeka obilježen Mjesec borbe protiv ovisnosti. Školska pedagoginja je organizirala radionicu s ciljem osvještavanja o važnosti prevencije ovisnosti kroz edukaciju, podršku zajednice, osnaživanje … Nastavi čitati →
  • Vježbe aktivnog slušanja 31. prosinca 2024.
    Ivana Arambašić Sažetak Prošle je godine OŠ Matija Gubec Piškorevci ušla u Eksperimentalni program Osnovna škola kao cjelodnevna škola – Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja. Za sate A2 programa hrvatskog jezika učiteljica Ivana Arambašić napisala je … Nastavi čitati →
  • Autonomija i suradnja uz knjižnicu 31. prosinca 2024.
    Jasenka Marmilić Sažetak Školska knjižnica može pružiti podršku učiteljima na području postizanja ravnoteže između suradnje i autonomije. U članku se želi istaknuti značaj strukturiranog akcijskog plana u unaprjeđenju nastavnih praksi, a školska knjižnica ima ključnu ulogu kao centar koji pruža … Nastavi čitati →