Pogled kroz prozor

  • Home
  • Pogled kroz prozor
Shape Image One

Digitalni časopis Pogled kroz prozor (ISSN 1848-2171) osmišljen je za razmjenu iskustava među učiteljima, nastavnicima, profesorima i svim obrazovnim stručnjacima. Objavljuje se jednom mjesečno, krajem mjeseca. Prvi broj objavljen je u listopadu 2008.

Svaki broj sadrži petnaestak članaka o metodama poučavanja i učenju, ideje za primjenu digitalne tehnologije, primjere iz školskih, nacionalnih i međunarodnih projekata kao i diseminaciju Erasmus+ projektnih aktivnosti te ostale treme relevantne za formalno, neformalno i informalno obrazovanje. Svake godine Pogled kroz prozor pročita više od 200 000 čitatelja, a do početka 2022. objavljeno je 2087 članaka.

Časopis je besplatan i neprofitan. Svi sadržaji dostupni su za daljnje korištenje pod Creative Commons licencom: Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada 3.0 Hrvatska (CC BY-NC-ND 3.0)

Pročitajte upute za autore i pošaljite svoj članak.

Podijelite i vi svoje dobre priče iz obrazovanja! 

Uredništvo: Gordana Sokol, Gordana Lohajner, Darko Rakić, Arjana Blažić, Lidija Kralj, Darija Dasović, Helena Valečić, Sanja Janeš, Vesna Majdandžić, Manuela Kujundžić, Maja Hainc, Dunja Mijović, Valentina Blašković, Kristina Slišurić
Glavna urednica: Gordana Lohajner, dipl. inf.

Kontakt: urednistvo@ucitelji.hr

Nakladnik: Udruga “Suradnici u učenju”
OIB: 65364294172
Predsjednik udruge: Darko Rakić, tajnica: Manuela Kujundžić.
Adresa nakladnika: 44 000 Sisak, Ferde Livadića 10

RSS Pogled kroz prozor
  • Pogled prije odmora 30. lipnja 2022.
    Broj 144, lipanj 2022.ISSN 1848-2171 Ove nastavne godine imali smo mnogo zanimljiv članaka – od predstavljanje različitih digitalnih alata, međunarodnih i školskih projekata do inspirativnih primjera dobre prakse. Iskoristimo ovo duggoooo toplo ljeto i napunimo baterije za nove članke i … Nastavi čitati →
  • Razvoj vještina čitanja 30. lipnja 2022.
    Adrijana Skok Sažetak Čitanje je jedna od najvažnijih vještina u životu, a za njezino usvajanje potrebno je puno vježbe. U tu smo svrhu u školi osmislili Projekt čitanja koji uključuje učenike prve trijade. Provođenjem aktivnosti čitanja na nastavi i intenzivnih … Nastavi čitati →
  • Priprema sirupa od bazge 30. lipnja 2022.
    Alenka Drobnič, prof. geografije i povijesti Sažetak Članak predstavlja oblik terenskog rada u blizini škole za učenike prvih razreda produženog boravka. Šetnjom u okolici klasičnu učionicu premještamo u učionicu u prirodi. Učenici se u prirodi uvježbavaju u promatranju, usporedbi, logičkom … Nastavi čitati →
  • Parni stroj i klima 30. lipnja 2022.
    Aleš Vunjak Sažetak U članku je predstavljen način na koji učenicima možemo predstaviti pozitivne i negativne osobine izuma parnog stroja, na koji je način ovaj izum utjecao na iskorištavanje fosilnih goriva i kako je na to reagirala atmosfera. U medijima … Nastavi čitati →
  • Podučavanje poligona 30. lipnja 2022.
    u danu aktivnosti Alenka Maksimović Sažetak Kurikulum matematike je vrlo opsežan u Sloveniji. Ako želimo obraditi cijelo gradivo, moramo jako žuriti, zato je vrlo korisno ako se barem dio gradiva može obraditi u okviru dana aktivnosti. Zato u našoj školi, … Nastavi čitati →
  • Primjer korištenja formativnog praćenja 30. lipnja 2022.
    i strategije učenja čitanja na satu Povijesti Aleš Marđetko Sažetak Članak prikazuje uporabu elementa formativnog praćenja – provjera predznanja i elementa strategije učenja čitanja – matrica uspoređivanja na satovima povijesti. Lekcija je provedena u 9. razredu, u tematskom sklopu “Političke … Nastavi čitati →
  • Čemu nas uče hiperaktivni učenici? 30. lipnja 2022.
    Anka Zupančič Sažetak U svom radu učitelji se susreću i s hiperaktivnim učenicima koje treba tretirati individualno, s velikom dozom strpljenja, ustrajnosti i dosljednosti. Osim toga, vrlo je važno sudjelovati s roditeljima, kao i sa stručnjacima poput savjetnika, dječjih psihijatara, … Nastavi čitati →
  • Edukacije u inozemstvu 30. lipnja 2022.
    i primjena Metode 3IKT (Erasmus+/KA1) Irena Bando Sažetak Zbog stalnog napretka digitalnih tehnologija i metoda njihovog korištenja ukazuje se potreba za kontinuiranom edukacijom korištenja IKT. Zbog toga se OŠ Jagode Truhelke provodi međunarodni projekt Erasmus+ Kreativna integracija IKT u obrazovanju: … Nastavi čitati →
  • Projekt o medijskoj pismenosti 30. lipnja 2022.
    Ivana Miletić eTwinning projekt BeYouthiful Media okupio je 19 partnera u namjeri da promiču kritičko razmišljanje i razvijaju medijsku pismenost kod učenika, nastavnika, kolega i roditelja. Uz mnoštvo postupno gradiranih materijala i digitalnih alata usmjerenih k raspoznavanju istine od dezinformacija, … Nastavi čitati →
  • Eratostenov eksperiment 30. lipnja 2022.
    – interdisciplinarnost fizike i matematike Marina Trstenjak Petran i Lana Kovačić Švenda Sažetak U članku predstavljen je interdisciplinarni pristup nastavi fizike i matematike. Učenici su povezali nastavne sadržaje i proveli mjerenje Eratostenovog eksperimenta kojim je izmjeren opseg Zemlje po meridijanu. … Nastavi čitati →