Pogled kroz prozor

  • Home
  • Pogled kroz prozor
Shape Image One

Digitalni časopis Pogled kroz prozor (ISSN 1848-2171) osmišljen je za razmjenu iskustava među učiteljima, nastavnicima, profesorima i svim obrazovnim stručnjacima. Objavljuje se jednom mjesečno, krajem mjeseca. Prvi broj objavljen je u listopadu 2008.

Svaki broj sadrži petnaestak članaka o metodama poučavanja i učenju, ideje za primjenu digitalne tehnologije, primjere iz školskih, nacionalnih i međunarodnih projekata kao i diseminaciju Erasmus+ projektnih aktivnosti te ostale treme relevantne za formalno, neformalno i informalno obrazovanje. Svake godine Pogled kroz prozor pročita više od 200 000 čitatelja, a do početka 2022. objavljeno je 2087 članaka.

Časopis je besplatan i neprofitan. Svi sadržaji dostupni su za daljnje korištenje pod Creative Commons licencom: Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada 3.0 Hrvatska (CC BY-NC-ND 3.0)

Pročitajte upute za autore i pošaljite svoj članak.

Podijelite i vi svoje dobre priče iz obrazovanja! 

Uredništvo: Gordana Sokol, Gordana Lohajner, Darko Rakić, Arjana Blažić, Lidija Kralj, Darija Dasović, Helena Valečić, Sanja Janeš, Vesna Majdandžić, Manuela Kujundžić, Maja Hainc, Dunja Mijović, Valentina Blašković, Kristina Slišurić
Glavna urednica: Gordana Lohajner, dipl. inf.

Kontakt: urednistvo@ucitelji.hr

Nakladnik: Udruga “Suradnici u učenju”
OIB: 65364294172
Predsjednik udruge: Darko Rakić, tajnica: Manuela Kujundžić.
Adresa nakladnika: 44 000 Sisak, Ferde Livadića 10

RSS Pogled kroz prozor
  • Pogled u studenom 30. studenoga 2022.
    Broj 148, studeni 2022.ISSN 1848-2171 Natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja – Dabar @ucitelji.hr 2022. održano je 7. – 11. studenoga 2022. na CARNET-ovom sustavu https://natjecanja.loomen.carnet.hr/. Izazov se već sedmu godinu održava u školama diljem Lijepe naše, a u organizaciji … Nastavi čitati →
  • Dabar @ucitelji.hr 2022 30. studenoga 2022.
    Međunarodni izazov iz informatike i računalnog razmišljanja Darija Dasović 19. rujna 2022. godine na sve je škole poslan poziv za prijavu na izazov Dabar @ucitelji.hr 2022. Izazov je to, koji se već sedmu godinu održava u školama diljem Lijepe naše, … Nastavi čitati →
  • Eksperiment na produženom boravku 30. studenoga 2022.
    Alenka Drobnič Sažetak U članku je prikazan eksperimentalni rad na satima produženog boravka, koji je proveden s učenicima u 2. razredu. Prikazana je priprema učenika za eksperiment, popraćena radnim listovima s opisanom svrhom izvođenja vježbe, potrebnim materijalima i opisom izvedbe. … Nastavi čitati →
  • Obrada velikog tiskanog slova 30. studenoga 2022.
    Anita Ranc Sažetak Djeca koja dolaze u prvi razred devetogodišnje osnovne škole razlikuju se po predznanju i sposobnostima, stoga učitelji trebaju pristupiti svakom učeniku kao pojedincu. Članak opisuje kako razvijamo vještine prije opismenjavanja učenika, kako razvijamo glasovnu svijest i kako … Nastavi čitati →
  • Prvi početak hodanja kod djece 30. studenoga 2022.
    Alenka Povšič Sažetak Prvi samostalni koraci u životu vrlo su važni. Od dana kada dijete prvi put stane na noge, do trenutka kada prijeđe dnevnu sobu, djetetov razvoj prolazi kroz nekoliko faza. Dijete mora proći sve faze, iako se na … Nastavi čitati →
  • AI & VET 30. studenoga 2022.
    Branko Rumenović Sažetak Živimo u vremenu svakodnevnog razvoja novih tehnologija za koje je potrebno učenje i prilagodba današnjem načinu života. Često nismo ni svjesni koliko toga nova tehnologija obavlja umjesto nas. Upotreba informacijsko-komunikacijskih tehnologija postala je sastavni dio naših života. … Nastavi čitati →
  • Prepoznavanja slova i opismenjevanje 30. studenoga 2022.
    Dolores Štembergar Sažetak Kroz čitavo prvo odgojno-obrazovno razdoblje se sistematično odvija opismenjavanje. Svi učenici prolaze kroz jednake faze, ali svako svojom brzinom. Zbog toga učitelji moramo pripremiti takve aktivnosti, koje bi učeniku pomogle, da se opismeni. Opismenjavanje mora biti svakako … Nastavi čitati →
  • Kada proizvod ponovno oživi 30. studenoga 2022.
    Irena Herlah Sažetak Kreativnost je nedvojbeno jedan od najvažnijih procesa, a ujedno i mješavina vještina te sposobnosti koje mogu pomoći mladima da uspiju u današnjem svijetu. Potiče djetetov razvoj i pomaže mu da nauči rješavati probleme. Divna je spoznaja da … Nastavi čitati →
  • Logisim – simulacija logičkih sklopovi 30. studenoga 2022.
    Gordana Lohajner i Edi Bačani Sažetak Učenici osmih razreda susreću se s logičkim sklopovima (I (AND), ILI (OR) i NE (NOT). U sklopu elektroničkih logičkih sklopova izrađuju tablicu istinitosti, a i upoznaju se sa simbolima za svaki logički sklop. U … Nastavi čitati →
  • Međupredmetno povezivanje 30. studenoga 2022.
    u školskoj knjižnici Tjaša Medved, magistar knjižničarstva Sažetak Program Knjižnično-informacijsko znanje predstavlja jedan od načina uključivanja školske knjižnice u odgojno-obrazovni proces u školi. Provodi se kao međupredmetno povezivanje između učitelja i školskog knjižničara. U ovom radu prezentiramo značaj međupredmetnog povezivanja … Nastavi čitati →