Natjecanje Dabar 2021

  • Home
  • Natjecanje Dabar 2021
Natjecanje Dabar 2021

Natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja – Dabar održano je 8. – 12. studenoga 2021. na CARNET-ovom sustavu MOOC.

Prvo natjecanje održano je 2016. godine i na zadovoljstvo svih sudionika natjecanja raste iz godine u godinu.

Natjecanje je besplatno za učenike i škole, a škole se moraju pridržavati Pravilnika natjecanja i Etičkog kodeksa natjecanja Dabar. Kako se natjecanje i dalje održava u vrijeme pandemije i ove je godine omogućeno sudjelovanje učenika iz vlastitog doma.

Organizator natjecanja za Hrvatsku je udruga “Suradnici u učenju”. Podršku natjecanju i ove godine daju Hrvatski savez informatičara, Visoko učilište Algebra, CARNET i Ministarstvo znanosti i obrazovanja.

Stranice međunarodnog natjecanja su http://bebras.org, a hrvatsko sjedište je na portalu ucitelji.hr.

Na natjecanje se prijavilo 679 škola:

 

Natjecanje ima pet kategorija, a učenici rješavaju 12 zadataka uz vremensko ograničenje od 40 minuta.

Izuzetno smo zadovoljni brojem sudionika, kao i povratnim informacijama koje dobivamo, a posebno nas veseli veliki broj najmlađih natjecatelja. Očekujemo da će s vremenom sudjelovati i veći broj učenika srednjih škola.

MikroDabar – učenici 1. i 2. razreda OŠ (5042 učenika)

  • najveći broj bodova: 12 (61 učenik)
  • najboljih 10%: 9 bodova i više (694 učenika)
  • najbolje riješen zadatak: Nogometni dres
  • najlošije riješen zadatak: Jankov crtež

MiliDabar – učenici 3. i 4. razreda OŠ (10122 učenika)

  • najveći broj bodova: 12 (24 učenika)
  • najboljih 10%: 8,33 bodova i više (1030 učenika)
  • najbolje riješen zadatak: Lozinka
  • najlošije riješen zadatak: Rezultati ispita

KiloDabar – učenici 5. i 6. razreda OŠ (12724 učenika)

  • najveći broj bodova: 12 (4 učenika)
  • najboljih 10%: 6,5 bodova i više (1311 učenika)
  • najbolje riješen zadatak: Vulkani
  • najlošije riješen zadatak: Kutije

 MegaDabar – učenici 7. i 8. razreda OŠ (9558 učenika)

  • najveći broj bodova: 12 (19 učenika)
  • najboljih 10%: 7,83 bodova i više (979 učenika)
  • najbolje riješen zadatak: Dizajnerica Ada
  • najlošije riješen zadatak: Ukradena umjetnina

 GigaDabar – učenici SŠ (5107 učenika)

  • najveći broj bodova: 12 (5 učenika)
  • najboljih 10%: 8,13 bodova i više (518 učenika)
  • najbolje riješen zadatak: Sladoled
  • najlošije riješen zadatak: Veliki zid zemlje Dabrovije

Za sve sudionike natjecanja pripremljene su diplome koje samostalno preuzimaju iz sustava mooc.carnet.hr. Svi učenici dobili su i digitalne značke.

Najboljim natjecateljima (10% najboljih u svakoj kategoriji) dodjeljujemo i diplomu i značku za izniman uspjeh na natjecanju.

 

Natjecanje je i ovaj puta organizirano uz pomoć volontera koji čine organizacijski odbor natjecanja. Gotovo 6 mjeseci intenzivno su pripremali zadatke i virtualno okruženje te svoje znanje, iskustvo i vrijeme poklonili svima nama. Hvala ekipa 🙂

 

Iz ankete za učenike:

  • Zadatci su onako bili pola teški i pola lagani i hvala vam za test.
  • Meni je bilo jako teško ali mi je bilo zabavno
  • Pitanja su bila jako zanimljiva. Ovo natjecanje je bilo  meni zabavno i sretna sam što sam sudjelovala.
  • Zadaci su mi bili prelagani, osim zadatka s vješticom. On mi je bio kompliciran.
  • Bilo bi dobro da ima manje zadataka i da ima sve puno lakše i da ima vise pomaganja u testovima. I da ima samo 5 zadatka u 1 testu.
  • Treba se razmišljati i uspio bi.
  • Meni bi bilo bolje da su zadatci šareniji.
  • Ja ne znam kako bi moglo biti bolje jer je ovako dobro.
  • Natjecanje Dabar 2021 je bilo jako lagano, ali 40min vremena jako brzo prođe. Sve u svemu jako dobri, logički smišljeni i zanimljivi zadatci su bili u testu.
  • Bilo mi je zabavno i pomalo zbunjujuće. Morala sam puno razmišljati.
  • Bilo je dobro natjecanje i dobro da ste to napravili.
  • Dabar je meni jako zabavan i jako pun znanja. Ne treba ništa mijenjat jer su dobri za djecu.
  • DABAR MI SE SVIDIO IMA MALO TEŠKIH ZADATAKA ALI JE SUPER!!! HTIO BI DA JE DUŽI TEST.
  • Sve je bilo dobro, samo što su zadatci bili dosta teški :,)
  • Bok! Ovo godišnje natjecanje mi je bilo super! Ovo mi je već drugi put kada sam natjecala i jako mi je drago što jesam! Mislim da ne treba ništa promijeniti o natjecanju.
  • Natjecanje dabar bi bilo bolje da ima malo težih zadataka i malo duže vremena ali ovako je super.
  • Natjecanje dabar je super. Ne treba popraviti  zadatke sve je zabavno rješavati.
  • Više zadataka i više vremena za rješavanje.
  • Sve je u redu, samo treba malo više vremena.
  • Malo lagano malo teško.
  • Ja mislim da bi  ovo natjecanje  bilo bolje da ima manje vremena naprimjer 20 minuta.
  • Sviđaju mi se zadaci, ali bih htio da budu lakši sljedeće godine.
  • Jako mi se sviđa ali neka bude malo lakše i kraće sljedeći put. ali osim toga jako dobro.
  • ČESTITKE!!! Ali moj IQ je jako mali pa sam dobila 2,15 …. jako mi se sviđa!!
  • Pa meni je bilo teško jer nisam najbistrija ali je bilo jako zabavno. Ne treba ništa promijeniti osim zadataka!
  • Natjecanje je sve u svemu zabavno i ja osobno smatram da je to dobro potrošeno vrijeme, sam da ga ima malo više.
  • Dobar dan! Bilo je meni teško. Bile su  dovoljno zbunjene zadatke. Ja iskreno ne volim baš mili dabar… Ali možda mi se svidi iduće godine. Ćao…
  • Bilo bi najbolje da su zadaci lakši. Ostalo je sve dobro i zanimljivo.
  • Pozdrav! Sudjelovala sam u natjecanju Dabar. Neki zadatci su bili lakši a neki teži. Ali zadovoljna sam brojem svojih bodova. Neću se žaliti sve je bilo u redu. Kao što ste rekli Dabar nije samo natjecanje nego je i izazov! Ugodan ostatak dana!
  • Možda bi bilo bolje da ima 10 zadataka. Ali sve je dobro.
  • Natjecanje Dabar 2021 bio bi bolji da budu malo lakši zadaci i da ih je malo više.
  • Natjecanje mi je bilo zabavno!
  • Mislim da je ovo dobro iskustvo za nas učenike. Prvi put sudjelujem pa mi je bilo teže, ali mislim da će sljedeću biti puno bolje.
  • Volio bih da se mogu vratiti na zadatke od prije ako mi ostane vremena i još jednom ih provjeriti.
  • Ja mislim da natjecanje dabar je jako dobro napravljen kao digitalno natjecanje.
    Malo je teško za mene, ali da se više potrudim bilo bi mi lakše.
  • Bilo bi bolje da ima nekih slika vezane uz zadatak
  • Pošaljite djeci koja su se natjecala na dabru punu vrećicu slatkiša.
  • Bilo bi  bolje da je sve malo zabavnije i da je sve na unicorne, mace, konje…Moglo bi biti i na vještice.
  • Vrlo kreativan i zabavan način za provjeriti znanje.
  • Bilo je malo teško. To se može vidjeti u prethodnom zadatku. 12 zadataka mi je premalo, dovoljno mi je 24. Bilo mi je lijepo.
  • Mislim da neki zadaci nisu dovoljno objašnjeni, ali sve u svemu jako su mi se svidjeli!! Volim rješavati Dabar jer mislim da su zadatci jako domišljati!  <3 <3 <3
  • Hvala na igri!
  • NAPRAVITE LAKŠE ZADATKE JER MOJ KAPACITET MOZGA NIJE DOVOLJNO VELIK ZA OVAKO TEŠKE ZADATKE <3
  • Moj prijedlog je da se za rješavanje testa vrijeme produlji.
  • Previše je zadataka za tako malo vremena. Mislim kako bi trebalo biti barem 1h vremena za rješavanje.
  • Zadaci su bili jako zabavni, na natjecanju je bilo super!
  • Svidjelo mi se i sljedeće godine ću se definitivno natjecati.
  • Natjecanje je bilo zabavno. Preporučujem svima da iskuse svoju sreću.
  • Baš sam se lijepo provela rješavajući zadatke koji su bili pomalo teški.
  • Bilo je malo previše teksta u zadatcima, ali bili su zanimljivi i zahtijevali su razmišljanje.
  • Ja sam bila jako sretna što sam igrala igricu dabar i što sam dobila pohvalnicu
  • Hvala vam puno što ste nam dali  teže zadatke i što ste nas puno naučili. Hvala.
  • Želim teže zadatke! Molim.
  • Ja mislim da ne treba ništa poboljšati. Sviđa mi se sto su zadaci teški.
  • Dabar mi se svidio što sam prošao dobro. Jedva čekam sljedeći dabar!😀
  • Zadatci su bili cak i lakši nego prošle godine i volim to rješavat jer mi je zanimljivo.
  • …i trebali bi staviti vise vremena.
  • Natjecanje Dabar je poučan kviz koji možemo rješavati kroz igru. Bio bi još bolji s manje teksta i s bolje objašnjenim zadatcima. A za veću posjetu učenika još više nagrada. Jako je zabavan i definitivno dobar način za provoditi vrijeme.
  • Mislim da bi trebalo dodati više zadataka kako bi djeca više radila i učila.
  • Jako zabavno! Super mi je što možemo slušati a ne čitati.
  • Zadaci su bili dobri i slatki i dopalo mi se natjecanje a vrijeme mi je bilo malo pre kratko jer sam dugo razmišljala o odgovorima  pa mi je vrijeme letjelo ali sve jedno je bilo dobro i zabavno.
  • Pa meni se sve svidjelo, ali mi nije toliko dobro što se ne možemo vratiti na prethodne zadatke.
  • Bilo mi je zabavno. Zadaci su jako dobri i morala sam puno razmišljati.
  • Meni je bilo super, voljela bi i druge godine ići na  natjecanje.
  • Zadaci su mi bili zanimljivi i uživao sam rješavajući ih.
  • Dovoljno je savršeno čak i presavršeno.
  • Pomoglo mi je što sam mogla i poslušati pitanja. Onda sam bolje razumjela što se traži u zadatku.
  • Potrebno je više vremena. PUNO više vremena.
  • Zabavno treba malo razmišljat. Nisan imao puno bodova, ali meni  je drago što sam sudjelovao.
  • Natjecanje je super, jedva čekam slijedeću godinu!

Iz ankete za učitelje:

  • Dabar je izvrsno natjecanje koje motivira i potiče učenike na logičko razmišljanje i zaključivanje te dobru zabavu kroz raznolike i izazovne zadatke.
  • Natjecanje Dabar je učenicima zanimljiviji od ostalih natjecanja jer se rješava na računalu. Natjecanje svake godine prolazi u veseloj i opuštenoj atmosferi.
  • Ove godine imam 1. razred i mojim prvašićima je ovo bio 1. Dabar. Jako su zadovoljni i rekli su da je bilo zanimljivo. Pohvaljujem zvučne zapise. Djeca su imala slušalice i sve je proteklo u najboljem redu.
  • Natjecanje je dobro osmišljeno i pohvala za mogućnost rješavanje testova od kuće.
  • Nemam prijedloge za poboljšanje jer je sasvim dobro organizirano i osmišljeno. Podržavam dostupnost rješavanja kroz tjedan dana jer svatko može odvojiti vrijeme kad mu odgovara. Pohvaljujem natjecanje za učitelje, oduševljena sam što i sama mogu sudjelovati i natjecati se kao nekad u školskim klupama. Jedino bih osobno smanjila broj zadataka za učitelje (1 do 2) ili produljila vrijeme za kojih 15-ak minuta obzirom da 3 zadatka nisam stigla ni pogledati (iako vjerujem da je bilo i onih uspješnijih koji su sve stigli). Hvala Vam na svemu i družimo se iduće godine ponovo.
  • Nemam prijedloga koji se tiču poboljšanja. Pohvalila bih organizatore. Sve upute su bile vrlo detaljne i stigle su na vrijeme. Veselimo se sljedećem Dabru.
  • Zadatke rješavam s učenicima povremeno tijekom cijele godine. Natjecanje je odlično organizirano, upute su jasne. Ponekad se pitam odakle vam strpljenja odgovarati na neka pitanja kad je sve ranije navedeno i objašnjeno. Najveći problem je početak natjecanja dok svi učenici ne pokrenu test. Pošto sudjeluju svi učenici iz razreda treba dosta vremena i strpljenja jer se javljaju teškoće kod interneta ili lozinki. Ali, zato kad svi krenu s zadacima nastupa vrijeme zatišja i odmora. 😀 Ove godine bio je problem s ispisivanjem iz e-kolegija, definitivno treba onemogućiti ispis tijekom natjecanja da se ne bi zloupotrijebila ta mogućnost
  • Natjecanje je učenicima jako zanimljivo, ali i pomalo teško. Međutim, smatram da učenike sve više treba poticati na ovakav način razmišljanja. Pohvale i nadam se da ćemo sudjelovati i dogodine. ☺️
  • Sve je bilo odlično, sustav je cijeli tjedan radio bez problema.
  • Izvanredna organizacija.  Pružena pomoć kad je trebalo. Izazov je mail poslan školama, koji se ponekad “izgubi”
  • Vidimo se dogodine, nadam se u boljem ozračju i u školi.
  • Sve je bilo dobro organizirano. Nije bilo nikakvih problema sa sustavom.
  • Nemam nikakvih prijedloga. Natjecanje je bilo dobro organizirano, a zadatci primjereni dobi učenika. Vrijeme rješavanja zadataka je bilo škakljivo ali je dalo još jednu dozu napetosti i prisililo je učenike da samostalno odredi koliko vremena će posvetiti kojem zadatku. Sve pohvale na kompletnoj organizaciji!
  • Natjecanje je odlično zamišljeno, zadaci su motivirajući, na razini učenika. Smatram da je većini učenika ipak previše 12 zadataka u 40 minuta, dovoljno bi ih bilo 10. U većini je zadataka puno teksta, a nekad zadatak treba pročitati i po tri puta kako bi se razumjelo što se od učenika traži. Čitanje i razumijevanje zadatka oduzima im puno vremena pa ne stignu sve zadatke sa smislom riješiti do kraja. Nadam se da ćemo i sljedeće godine nastaviti s ovim odličnim natjecanjem. Sve pohvale organizatorima!
  • Kao i prošle godine, odlična organizacija, upute jasne i konkretne. 🙂
  • Nema zamjerke organizaciji i kreativnosti Dabra.
  • Dobrovoljno natjecanje koje svakom učeniku nude zabavu i razmišljanje.
  • Za iduće godine ćemo se potruditi uključiti veći broj učenika. (To je nama opaska )
  • Koncept natjecanja i težina zadataka su primjereni uzrastu. Problem koji se pokazuje je kratkotrajna pažnja učenika prilikom čitanja zadataka. Brzo odustaju od čitanja ako je uvod u zadatak preopširan.
  • Prošle godine su učenici rješavali Dabra kada su bili kod kuće i nije im se svidjelo. Ove godine su rješavali opet u školi i bili su zadovoljni sa svime.
  • Prijedloge za poboljšanje nemam jer je ove godine bilo sve u redu.
  • Sve obavijesti stigle su na vrijeme. Sve su upute bile jasne i nije bilo nikakvih problema. Učenicima je odlično ovo iskustvo. S takvim oblicima zadataka ne susreću se previše često, iako bi trebali.
  • Zadaci su bili zabavni i primjereni. Prijedlog za poboljšanje je pokušati zadatke staviti svaki na svoju stranicu. Učenici su rješavali zadatke na školskim tabletima pa su morali “listati”, a tako su pritiskali rješenja koja nisu bila dobra. Bilo bi puno bolje da je jedan zadatak na na svojoj stranici i da se u isto vrijeme vide ponuđeni odgovori zajedno sa zadatkom.
  • Oduševljena i dalje! Svaka vam čast!
  • Dabar je svake godine sve bolji i bolji.
  • Pohvale organizatorima.
  • Pohvale za organizaciju. Učenici se jako vesele natjecanju Dabar. Vidimo se i iduće godine.
  • Zadovoljna sam organizacijom, komunikacija s organizatorima je dobro, tako da nemam nekih korisnih i konstruktivnih prijedloga.
  • Svake godine imamo sve manje problema i kod prijavljivanja kao i s rješavanjem ispita. Tako da samo pohvale za organizatore.
  • Natjecanje je odlično za djecu, a za voditelje vrlo jednostavno za organozirati i objasniti drugim učiteljima upute. Sve su upute jasno napisane. Vidimo se sljedeće godine.
  • Odlično natjecanje, djeca i roditelji zadovoljni.
  • Sviđa mi se organizacija samog natjecanja, sve je transparentno. Mi u školama trebamo motivirati učenike i popularizirati natjecanje iz računalnog razmišljanja.
  • Kod nas to uspijeva jer od od prvog Dabra s jednom učenicom, drugog na kojem nismo sudjelovali, uhvatili smo Dabrove 6. put. Uvijek ima učenika među 10% najbolljih i to nas posebno veseli. Spremamo se za Dabar 2022.
  • Sve je u redu i milim da je dostiglo jednu zavisnu razinu natjecanja.
  • Ovo je jedno od najzanimljivijih natjecanja koja poznajem. Od prvog razreda djeci u rad povremeno uključujem koji zadatak iz Dabra, predstavim im takve zadatke kao igrice koje razvijaju mišljenje, rad mozga i  zbog toga postajemo mali mozgalići.  Zadatci su kao i natjecanje izvrsni, samo tako nastavite.
  • S mog stajališta je sve bilo i prošlo u najboljem redu.
  • Pohvaljujem cijelu organizaciju i zahvaljujem što nam ovo omogućujete!
  • S veseljem sudjelujem u koordinaciji natjecanjem u školi. Upute su jasne i pravovremene tako da ih s lakoćom prenosim učiteljima i učenicima.  Nastavite tako i dalje.
  • Natjecanje se održalo na solidnom nivou, kao i svake godine.
    Sviđa mi se konkretno mogućnost pristupa testu u bilo koje vrijeme, pa se time smanjiva napetost i provoditelja i djece.
  • Nemam nikakve zamjerke, samo riječi hvale za ovo iskustvo koje smo pružili našim učenicima.
    Samo tako nastavite!
  • Poštovani, natjecanje je prošlo u najboljem redu. Nismo imali nikakvih problema. Učenici su rješavali zadatke prema svojim mogućnostima i brzinom koja je njima najbolje odgovarala. Iako su mi se učenici žalili da im je prekratak vremenski period za rješavanju.
  • Smatram da bi bilo bolje ako bi se učenici na kraju testa mogli vratiti i provjeriti sve odgovore (povratak na sva pitanja) i eventualno popraviti neki (promijeniti) ukoliko im se učini da je pogrešan.
  • Pohvaljujem mogućnost rješavanja testa i od kuće te što ste produljili razdoblje prijave. Ono što bi nam još pomoglo jest kada bismo imali uvid u popis učenika iz naše škole koji su prijavljeni za natjecanje.
  • Sve radi ko “urica”.
  • Opetovano su žalbe učenika usmjerene na nemogućnost povrata na prethodna pitanja.
  • Sve ste bolji i bolji , iz godine u godinu i samo tako naprijed . Sve pohvale organizacijskom odboru.  Srdačan pozdrav svima i vidimo se i u jesen 2022.
  • Zahvaljujem svim organizatorima natjecanja jer znam kako treba uložiti puno vremena i truda u organizaciju. Jedini prijedlog poboljšanja je da se nekako omogući učenicima koje sustav izbaci da mogu nastaviti test gdje su stali.
  • Više dostupnih zadataka za vježbanje
  • Budući da nam je prva godina sudjelovanja, nemam nikakvih prijedloga poboljšanja. Sve je bilo jasno objašnjeno, a zadatci učenicima zanimljivi.
  • Smatram da je sve bilo u redu, i što se samih prijava i uputa tiče i što se tiče zadataka za vježbu.
  • Neka pitanja nisu najjasnije postavljena. Voditi o tome računa.
  • S obzirom da nam je ovo bilo prvo sudjelovanje na natjecanju, jako sam zadovoljna s organizacijom, i zbilja se sve s lakoćom može odraditi.  Sve pohvale!
  • Smanjiti i pojednostavniti zadatke za učenike prvog razreda. Voditi računa o tome da nisu čitači na početku prvog razreda.
  • I sama sam prvi put sudjelovala kao organizator u školi. Ja sam oduševljena jednostavnošću prijave i provođenja natjecanja. Zasad ne bih ništa mijenjala.
  • Veseli me spoznaja o povećanju broja zainteresiranih učenika naše škole u sve više kategorija natjecanja. Učenici svake godine postižu sve bolje rezultate što je također jedan značajan napredak za njih i našu školu. Posebno me vesele učenici koji su prvi put sudjelovali i ostvarili izvrstan rezultat. Hvala organizatorima natjecanja u promicanju računalnog razmišljanje, razvijanju natjecateljskog duha te unapređenju digitalnih vještina učenika! Veselimo se novom izazovu!
  • Ovo mi je prva godina da sam sudjelovala na ovakvom natjecanju i jako mi se svidio sam koncept. U svakom trenutku mogli smo kontaktirati voditelje projekta/natjecanja, a oni su bili na usluzi svakome. Zadaci su zanimljivi (kako za učenike, tako i za učitelje) te je to jako dobar način na koji se može razvijati kritičko razmišljanje. Hvalevrijedno natjecanje! Samo tako nastavite  😊
  • Smatram da zadaci za 1. i 2. razred ne bi trebali biti isti nego da bi 1. razred trebao imati jednostavnije zadatke primjerene njihovim sposobnostima. Promatrajući učenike prvih razreda tijekom rješavanja zadatka po njihovim licima se moglo vidjeti da su im ti zadaci teški bez obzira što su sami poslušali snimku koja objašnjava kako treba riješiti zadatak i dalje im nije bio jasan zadatak stoga sam morala kod svakog učenika za svaki zadatak posebno objašnjavati. I sami su mi rekli da im je bilo teško rješavati. Pogotovo jer neki učenici još ne znaju ni zbrajati, a  bilo je takvih zadataka gdje moraju prebrojati krugove.
  • Smatram da je natjecanje Dabar odlično iskustvo za učenike.  Jednostavno je pristupiti natjecanju i od doma, učenici su se odlično snašli.
  • Moj komentar: jako mi se sviđa što se moji učenici nađu u situaciji koja za njih nije uobičajena i što se stavljaju u poziciju u kojoj moraju samostalno razmišljati i uspoređivati…
  • Sve je bilo zaista dobro i ovo je jedno od natjecanja kojem učenici pristupaju s veseljem.
  • Sustav radi odlično.
  • Odlična ste ekipa! Hvala na svemu što radite za nas! <3
  • Strah me je bio kako će sve proći budući učenici rješavaju ispit od kuće. Drago mi je da smo se prijavili i nadam se da ćemo nagodinu imati više natjecatelja. Posebnih prijedloga za poboljšanje nemam. Sve je dobro prošlo.
  • Sve je za 5! Organizacija profesionalna!
  • Osobno bih stavila vise vremena za rješavanje testa. Mrvicu je prekratko da bi učenici s razumijevanjem pročitali i riješili 12 zadataka u 40 minuta. 60 minuta bi bilo realno.
  • Inače, svaka pohvala organizatorima!! Uživali su i učenici, ali i učitelji u Dabroučitelju!  👍😇
  • Učenici gube volju za rješavanjem zadataka gdje ima puno teksta za čitanje. Možda da se ubuduće vodi računa o tome i smanji količina teksta.
  • S obzirom da je i meni ovo prvi put nisam bila sigurna kako će sve izgledati pa sam bila malo nervozna, ali sve je prošlo odlično! Stvarno vam je organizacija na nivou, od prijave škola, suorganizatora, daljnje komunikacije, upisa učenika… stvarno ste sve vodili kako treba. Mi smo prisustvovali samo MiliDabru (4.razred) i super mi je što je bilo i lakših i težih zadataka te su učenici jako bili ponosni što su uspijevali rješavati. Mislim, da su svi bili teški da bi im pala motivacija ovako mislim da će se i slijedeće godine sigurno prijaviti. Samo ovako naprijed. Nestrpljivo čekamo listu te Dabra 2022. Od sada pa nadalje ćemo se družiti 😀
  • Natjecanje Dabar je pravo osvježenje i uživancija u odnosu na druga natjecanja. I učenici i nastavnici su zadovoljni i pristupaju natjecanju bez stresa.
  • Razdijeliti kategorije po razredima, ne sviđa mi se grupiranje po dva razreda u jednu kategoriju.
  • Nemam neki poseban prijedlog. Za prvu godinu pristupa natjecanju sam relativno zadovoljna. Druge godine ćemo uvesti slušalice da olakšamo rješavanje.
  • Natjecanje je ostvarilo sva moja očekivanja. Učenici su skoncentrirani, trude se, promišljaju i daju sve od sebe. Hvala svim organizatorima na suradnji i želim vam i dalje puno uspjeha u radu.
  • Prvi puta sam sudjelovala na ovom natjecanju. Jako sam zadovoljna organizacijom. Prijava prije natjecanja je protekla bez poteškoća, a nastavni sadržaj s mozgalicama je bio odlična priprema za natjecanje uz zadatke s prethodnih natjecanja. Odlično iskustvo i veselim se sljedećem natjecanju. Jedino bih malo ozbiljnije shvatila natjecanje nas učitelja, rješavala sam ga “brzinski u hodu” . Sad znam da cu sljedeći puta osigurati dobre uvjete za rješavanje zadataka. Uvjerena sam da dobrom motivacijom možemo stvoriti generacije učenika koje neće imati strah od natjecanja. Cilj mi je da svake godine natjecanju pristupi sto veći broj učenika. Hvala na svemu!
  • S obzirom na vrlo dobre rezultate svojih učenika ove godine (4. r. OŠ), a sama još nisam stigla pogledati zadatke… smatram da je stupanj složenosti zadataka za dob učenika bila optimalna jer su svi uspjeli u zadanom roku pročitati zadatke, promisliti i, relativno uspješno, riješiti zadatke. Jako mi je važno da učenici koji su motivirani ostvare uspjeh koji im neće ostaviti ˝gorak okus u ustima˝.
  • Treba pojednostavniti pristup za mlađe učenike, previše koraka.
  • Sve je bilo super, ne treba ništa mijenjati. Samo se nadam da će nagodinu svi učenici biti u školi tijekom natjecanja, ali to je stvar na koju vi kao organizatori ne možete utjecati. Sve pohvale!
  • Zadatci su izvrsni, izazovni. Kao opasku mogu jedino reći da su tekstovi malo predugački, no učenici imaju mogućnost nekoliko puta poslušati zadatak pa je to u redu.
  • Tehnički sve bilo savršeno.
  • Moj je prijedlog ili smanjiti broj zadataka ili dati malo vise vremena.
  • Osim već rečenog, jako sam zadovoljna natjecanjem.
    Za samu pripremu natjecanja nije potrebno puno vremena, a učenici se zaista zabave i razvijaju svoje logičko razmišljanje.
    Drago mi je što su se uključili i učenici koji inače nisu vrsni matematičari i informatičari, ali su u rješavanju ovih zadataka ipak uspješni.
    Ovo je prvi puta da se natjecanje održalo u našoj školi, ali zasigurno ne i zadnji put. Učenici već jedva čekaju sljedeću godinu.
    Pohvala organizaciji!
  • Vrlo kvalitetna organizacija natjecanja. Zadaci su odlični: zanimljivi i inspirativni. Samo ostanite tako dobri. Sve pohvale!!!

Voditeljica natjecanja Dabar

Lidija Kralj

Koordinatorica natjecanja Dabar 

Darija Dasović

Kontakt e-mail adresa: dabar@ucitelji.hr

Programski odbor natjecanja Dabar 2021

Darija Dasović, Sanja Pavlović Šijanović, Kristina Slišurić, Ela Veža, Gordana Sokol, Vesna Tomić, Darko Rakić

Organizacijski odbor natjecanja Dabar 2021

Jelena Nakić, Lada Maleš, Mateo Ćavar, Barbara Knežević, Anica Leventić, Daniela Usmiani, Renata Pintar, Maristela Rubić, Tatjana Stranjak, Tanja Oreški, Valentina Blašković, Vesna Majdandžić, Blaženka Knežević, Marica Jurec, Natalija Stjepanek, Mirela Radošević, Sanda Šutalo, Nikolina Bubica, Valentina Pajdaković, Alma Šuto, Loredana Zima Krnelić, Maja Jurić-Babaja, Ines Kniewald, Tomislav Leček, Gordana Lohajner, Darija Tadin-Đurović

 

Hvala svima što ste prihvatili izazov!

Vidimo se i sljedeće godine, zar ne?