Internetski sadržaji

  • Home
  • Internetski sadržaji
Budi internet genijalac 2023 – 2026

U 4. b razredu održana je 12.2. 2024. radionica i aktivnost- Dijeli pažljivo!. Lekcija: Nisam to mislio!. 

imageU aktivnosti su učenici razgovarali što je to medijski sadržaj, tko sve stvara medijski sadržaj, znamo li protumačiti poruke koje čitamo na internetu i društvenim mrežama i razumiju li svi ono što smo željeli reći.

Nakon čitanja pojmova: osobni podaci, kod, medijski sadržaj, kontekst i reprezentacija te objašnjavanja pojmova s učenicima smo poveli razgovor o najdražim markama, što znači reklama, jesmo li mi hodajuća reklama za neke brendove/ marke. Učenici 4. b zaključili su da marke nisu važne ali da kada nosimo odjeću određene marke mi na taj način reklamiramo taj brend. Ali nismo plaćeni, za razliku od poznatih sportaša i nogometaša.

imageNastavni sat smo nastavili raspravom o tome što neki simboli predstavljaju i znače li svima isto. Tumačenje nekih simbola i slika nije isto za sve jer nemamo svi ista iskustva. Nekome je simbol smajlića podrugivanje a nekome šala, ovisno o pošiljatelju. Prvo moramo postati svjesni što želimo poručiti s nekim simbolom i predstaviti to da i ostali razumiju.

U nastavku su učenici radili na bijelim majicama – na listu papira trebali su predstaviti sebe putem simbola na majici a nakon toga pokušali smo pogoditi imagečija je majica i koliko dobro jedni druge znamo samo pomoću simbola.

Zaključno su učenici shvatili da sve što objavljujemo, stavljamo u društvene grupe, svaki komentar i svaki lajk je stvaranje medijskog sadržaja. I uvijek moramo biti svjesni da sve ostaje uvijek vidljivo svima.

imageSudjelovalo je 18 učenika 4. b razreda ( 10 i 11 godina starosti) s učiteljicom. Učenici su nakon odrađene radionice samoprocjenom odredili jesu li naučili nešto novo, i jesu li proširili dosadašnja znanja, te kako naučeno primjenjivati u svakodnevnom životu.

Radionica je bila uspješna na obostrano zadovoljstvo učiteljice i učenika.