Broj 147, listopad 2022.

  • Home
  • Broj 147, listopad 2022.
Broj 147, listopad 2022.

Pogled_iconSvi učitelji prijavljeni za organizaciju izazova Dabar @ucitelj.hr 2022 dodani su u CARNET-ov sustav za natjecanja. Upišite učenike kako bi mogli sudjelovati u ovogodišnjom izazovu. Više…

Pogled_iconČlanovi Udruge Suradnici u učenju sudjelovali su od 24. do 26. rujna 2022. godine na sastancima i edukaciji u sklopu projekta Be Internet Awesome (Budi internet genijalac – BIG) u Varšavi. Radi se o Googleov programu kojim se poučava djeca osnovama digitalnog građanstva i sigurnosti kako bi mogli pouzdano istraživati internetski svijet. Više…

Pogled_iconPovodom obilježavanja Europskog tjedna programiranja u sklopu projekta Meet and Code, Udruga Suradnici u učenju je provela sljedeće aktivnosti:

Pogled_iconČlanak Barbare Vindiš Bratušek govori o osjećaju pripadnosti pružatelja dodatne stručne pomoći matičnim ustanovama. Prikazana je priroda posla pružatelja dodatne stručne pomoći u kontekstu zakonske osnove, odgovarajući stručni kadar i glavne karakteristike rada. Više…

Pogled_iconRano učenje engleskog jezika kao stranog jezika od ključne je važnosti. Valentina Batagelj smatra kako je važno kod učenja engleskog jezika povezati s nečim zabavnim i aktivno uključiti svakog pojedinog učenika kroz brojne aktivnosti. Više…

Pogled_iconUčenici Osnovne škole „Franjo Hanaman“ sa svojom učiteljicom Gabrijelom Zečević, veljaču 2021. godine obilježili su nizom različitih projekata te su ih rado podijelili na Etwinning platformi s drugim školama i projektnim partnerima, a i s našim čitateljima Više…

Pogled_iconSuradnju dviju splitskih osnovnih škola uz vodstvo Jagode Čopac i Sandre Podrug povezala ih je ljubav prema tradiciji i zavičajnom govoru, splitskoj čakavici te su u tu svrhu osmislile projekt „Restimo s čakavicon“. Više…

Pogled_iconU članku Igrajmo se starih igara Lea Košak predstavila je projektni odgojno-obrazovni rad gdje su bili uključeni učenici drugog razreda za istraživanje, upoznavanje i igranje starih slovenskih igara. Više…

Pogled_iconU trgovinama možemo pronaći ukrase za predstojeće blagdane, pa zašto ne bi i mi imali koji članak o adventu. U članku Marice Mršo možete pronaći ideji o realizaciji aktivnosti u razredu u nastavni proces bez odstupanja od važećeg kurikuluma. Više…

Pogled_iconMarina Garić je prezentirala i istražila kako se u I. osnovnoj školi Celje provodi program integracije učenika doseljenika te s kakvim poteškoćama i preprekama se susreći i kako se odvija njihova integracija u odgojno-obrazovni sustav. Više…

Pogled_iconProšle godine obilježili su 200. obljetnicu školstva uz brojne aktivnosti. Mateja Pučko Erhatič nas je upoznala s planom aktivnosti kroz godinu gdje su se učenici kroz brojne aktivnosti upoznavali s poviješću škole. Više…

Pogled_iconPočetak opismenjavanja počinje već u predškolskoj dobi, a u 1. razredu počinjemo sustavno razvijati predpismenjačke vještine do sustavnog čitanja slova i tehnika čitanja. Neža Zakrajšek kaže kako je važno pravovremeno identificirati dječje sposobnosti i njihove individualne potrebe te osmisliti individualizirani plan opismenjavanja. Više…

Pogled_iconSvaki učitelj može pronaći mnogo motivacijskih poticaja za čitanje. Nuška Košak u svojem radu primjenjuje određene metode učenja, a kao rezultat dosljedno upotreba različitih metoda je bolje čitanje i usvojen pozitivan stav prema čitanju. Više…

Pogled_iconMarija Pajtler s ovim člankom željela je podići svijest o važnosti različitih stilova učenja. Važno je da učenik prepozna svoj stil učenja te ga razvija i istovremeno preuzme odgovornost za vlastito učenje, a učitelj treba biti dovoljno fleksibilan da se prilagodi različitim stilovima učenja. Više…

Pogled_iconU članku Renate Milković Domazet predstavljen je praktičan primjer iz nastave hrvatskog jezika od 5. do 7. razreda osnovne škole. Upoznajte put realizacije projekta “Naramak lički(h) riči” – izradi malog slikovnog rječnika ličkoga govora kojim govore stanovnici Perušića, Vukšića, Starog Ličkog Osika i Mušaluka. Više…

Pogled_iconDrukčiji oblik likovnog stvaranja pridonosi većoj kreativnosti i motiviranosti djece, a pogotovo upotrebom IKT-a. Romana Pušnik u svom radu omogućuje učenicima neke mogućnosti stvaranja IKT opremom i eksperimentiranje s alatima u računalnim programima s pomoću igre. Više…

Pogled_iconSanja Zrilić u svom poučavanju koristi vremenske lente,  ili pomoću papira i olovke ili pomoću digitalnih alata, a kod učenika se razvijanju kreativnost i istraživačke sposobnosti. Više…

Pogled_iconSara Muha kao mobilna logopetkinja pruža dodatnu stručnu pomoć djeci s govorno-jezičnim poremećajima u školama i vrtićima. Kako se snašla tijekom razdoblja epidemije i obavljala posao na daljinu, pročitajte ovdje Više…

Pogled_iconStres se često smatra nečime što se događa oko nas, a zapravo stres stvaramo mi sâmi, svojim očekivanjima i percepcijom. Sara Novak smatra da osvještavanjem stresora i našeg ponašanja otkrivamo načine na koje možemo spriječiti stres i izbjeći dugoročne štetne simptome. Više…

Pogled_iconUčenici uz pomoć učiteljice Vanje Velišček su se kroz aktivnosti odnosno igru Idemo pješice s kokoškom Rozi! osvješćivali o važnosti održivog prijevoza i održivog razvoja kako iz perspektive pojedinca tako i iz perspektive cjelokupnog društva. Više…

Pogled_iconUčiteljica Vesna Vuksanović na satu Hrvatskog jezika je željela svojim učenicima pokazati koliko bi se promijenili životi književnih likova da su im u to vrijeme bila dostupna neka znanstvena dostignuća. Više…

Pogled_iconVlasta Čukur u svojoj nastavi primjenjuje projektne dane time potičući znatiželju, kreativnost i samoinicijativnost učenika te osposobljavanje za samostalno promatranje i stjecanje iskustva i znanja, za razvoj vještina i za samostalno rješavanje problema. Više…

Gordana Lohajner

Broj 147, listopad 2022.
ISSN 1848-2171